Avtorica
Avtorica
Suzana Odžić je mati samohranilka dvojčkov s posebnimi potrebami. Oba njena otroka sta diagnosticirana kot avtista z zmerno motnjo v duševnem razvoju, z zmerno govorno-jezikovno motnjo in ostalimi primanjkljaji.
Po diagnozi otrok se je usmerila v pridobivanje tako formalnega, kot tudi neformalnega znanja, trenutno zaključuje magistrski študij inkluzivne pedagogike. Izobraževala se je pri domačih in tujih strokovnjakih, pri čemer je pridobila osnovna in poglobljena znanja o različnih metodah poučevanja in dela z otroki z razvojnimi posebnostmi.
Suzana je seznanjena z osnovami pristopa
- Marte Meo,
- DIR Floortime,
- Brain Gym,
- Movement Based Learning,
- TEACCH,
- Mifne Approach,
- Autism Crisis Turnaround
- glasbene terapije pri avtistih,
opravila je tudi izobraževanje za Verbal Motor Learning metodo pri dr. Elad Vashdi ter se usposabljala v okviru SonRise programa v Parizu, Franciji.
Poleg omenjenih tečajev in izobraževanj je svoje znanje vseskozi nadgrajevala s prebiranjem različne literature ter z udeležbo na različnih konferencah, seminarjih in webinarjih, a kot sama pravi,